.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقال مدیریت از نسلی به نسل جوان وپویاتر

شمال نیوز : قدیم ها وقتی جوانی بر سر موضوع کلانی با سالخورده ای گفتگو می کرد شور وحال خود را با احساس جوانی در می آمیخت و انتظارات خود را از موضوع مورد نظر با مخاطب خود در میان می گذاشت، طبعا مخاطب او هم وقتی برخی از سخنان وی را بر نمی تابید شانه بالا می انداخت و بادی به غبغب که جوان! «آنچه تو در آیینه بینی عیان،پیر اندر خشت بیند پیش از آن».
خوشبختانه با افزایش بینش وآگاهی عمومی در سال های اخیر عقلانیت جایگزین احساس شده است و مطالب جوانان،به صورت سنجیده مطرح می‌شود.سالخوردگان هم در مقابل استدلال های متین جوانان، فروتن و متواضع تر گشته اند.
باید پذیرفت که یک زبان کارشناسی نه از شور و حال جوانی و نه اعتبار از سن و سال و سالخوردگی بهره می گیرد.زبان کارشناسی،خود دیگر است و ملزومات مخصوص به خود را دارد.

بر همین اساس، شاخصه های علم مدیریتی نیز برای ارزیابی عملکرد مدیریت‌ها پارامترهایی مشخص کرده است که تغییر آن دست کسی نیست و حب وبغض چیزی به آن اضافه و یا کم نمی کند.

درحال حاضر بخش زیادی از بدنه مدیریت استان دارای عمرطولانی است ؛همانطور که مشخص است ورود جوانان و ایده آرمان گرایی نهفته در افکار آنها موجب ایجاد طراوت و شور انقلابی در مدیریت ادارات استان می شود.
ما در دهه پیشرفت وعدالت رشد مدیریتی هستیم پس ضرورت دارد که زمینه را برای انتقال مدیریت از نسلی به نسل جوان وپویاتر فراهم آورد.

آقای استاندار؛

مشاوران و معاونین جوان در بدنه استانداری و ادارات ،در راستای  مسیر شناسایی تفکرهای پویا بکار گیرید.
اقتدار کلیدواژه ایی آشنا است که در ارزیابی حرف اول را می زند اما طی چهارسال اخیر در استان گم شده است.دریک نگاه باید بگویم آقای استاندار اقتدار مدیرارشد استان یا همان اتوریته در مازندران اندکی آسیب دیده است.برخی با مدیحه گری ومنفعت اندیشی وبرخی بعنوان تبلیغات چی ؛زبان نقد را بسته اند.

ما جوانان این خطه استدعا داریم که مارا هم ببینید و نقدما را ازنگاه وقلم کسانی که نه مغرض هستند ونه مدیحه گو ،دریابید.ما با اذغان برتمام ویژگی های شخصیتی شما و پاسداشت جایگاه لازم الاحترام شما،اما می گوییم مدیریت استان دربخش های مختلف سیاسی واجرایی از نارسایی هایی رنج می برد و نیازمند یک خانه تکانی اساسی است.
اقای اسلامی،استان از جوانان خوشفکر با ظرفیت های بالای اجرایی برخوردار است که تنها زمینه ایی برای بروز ورشد می خواهند.

در انتهای کلام اینکه جوانان این استان منتظر دیده شدن هستند آنها را دریابید و اجازه ندهید اقتدار نماینده عالی دولت در برابر برخی سهم خواه زیرسوال برود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.27 seconds.